Radovi na glavnoj gradskoj saobraćajnici od Skenderije do Vječne vatre počeli su jutros. Ministar saobraćaja KS, Adnan Šteta, zajedno s predstavnicima Direkcije za puteve KS i izvođačem radova Strabag, obišao je početak radova. Ukupna dužina saobraćajnice koja će biti obnovljena iznosi otprilike 2,8 kilometara, a danas su započeti radovi na prvoj fazi, od Skenderije do mosta Ćumurija, u dužini od 1.080 metara.

“Ovo je veliki projekt, koji je posebno izazovan zbog organizacije saobraćaja. Prosječno ovom saobraćajnicom u danu prođe oko 34.000 vozila, ali njena obnova je neophodna zbog lošeg stanja u kojem se nalazi, kao i zbog sigurnosti svih učesnika u saobraćaju,” istakao je ministar Šteta.

Radovi će se na samom početku projekta izvoditi na lijevoj strani saobraćajnice, dok će se saobraćaj odvijati u dvije trake, srednjoj i desnoj. O svim izmjenama, javnost će biti blagovremeno obaviještena.

Očekuje se da radovi na prvoj fazi, od Skenderije do Ćumurije, budu završeni do kraja ove godine, ukoliko sve bude išlo prema planu.

“Bit će obnovljeni trotoari s obje strane i prilagođeni tramvajskim stajalištima, kako bi sve bilo prilagođeno osobama sa invaliditetom. Radit će se i po noći i po danu, ovisno o vremenskim uvjetima, a radovi se neće izvoditi tokom SFF-a i važnih događaja za Sarajevo, kako bismo smanjili potencijalne gužve,” dodao je ministar Šteta.

Projektom je predviđena potpuna obnova saobraćajnice i trotoara s obje strane.

“Očekujem od svih uključenih strana maksimalne napore, jer znamo svi šta znači obnavljati glavnu saobraćajnicu. Vjerujemo da ćemo i ovaj projekt uspješno realizovati za dobrobit svih građana našeg kantona,” zaključio je ministar Šteta.

Pored obnove saobraćajnice i trotoara, bit će izvršena ugradnja novih ivičnjaka na kompletnoj dužini, poboljšanje sistema odvodnje, ugradnja nove vertikalne saobraćajne signalizacije, te iscrtavanje nove horizontalne saobraćajne signalizacije od plastične materije. Bit će postavljena i nova gumena izolacija tramvajskih šina.

Saobraćajnica je zadnji put obnovljena 2006. godine i nalazi se u lošem stanju, tako da je njena obnova bila neophodna.