Nakon intervencija na otklanjanju nedostataka, počiteljski most je vraćen u projektirano stanje s istom nosivošću, upotrebljivošću i trajnošću kao što su predviđeni glavnim projektom, izvijestili su iz Autocesta Federacije Bosne i Hercegovine. Datum puštanja u saobraćaj još nije potvrđen, ali iz JP Autoceste Federacije BiH najavljuju da bi najduži most na koridoru Vc trebao biti otvoren do početka ljetne sezone.

Prilikom radova na prednaprezanju, došlo je do oštećenja na donjoj ploči segmenta 15 između stubova S3 i S4 mosta Počitelj. Analize su pokazale da manje promjene u geometriji kablova mogu rezultirati značajnim povećanjem napona zatezanja u betonu. Nepravilnosti u pozicioniranju cijevi za kablove tokom izgradnje mogle su uzrokovati radijalne skretne sile koje su mogle dovesti do pojave naprslina lokalnog karaktera.

Nakon što su nedostaci otklonjeni, most je vraćen u projektirano stanje, s istim karakteristikama kao i prvobitno predviđeno. Plan je da dionica Počitelj – Zvirovići, koja uključuje most Počitelj, bude otvorena za saobraćaj do početka ljetne sezone, čime će Bosna i Hercegovina dobiti novih 11 kilometara autoceste na koridoru Vc.

Što se tiče nastavka gradnje koridora Vc na južnom dijelu, planira se da do kraja ove godine krenu radovi na dionicama Mostar jug – tunel Kvanj i tunel Kvanj – Buna. Također, ove godine se očekuje početak radova na izgradnji dionice Mostar sjever – Mostar jug i tunela Prenj, najkompleksnijeg objekta na cijelom koridoru.

Ove aktivnosti donose novo gradilište od 40 km na području Hercegovine, zaključili su iz Autocesta FBiH.