Bišće Park, jedan od najmodernijih trgovačkih parkova u ovom dijelu Evrope, otvara svoja vrata 11. aprila, donoseći novo iskustvo šopinga i zabave u Bihaću, ali i cijeloj Krajini. Ovaj impresivni retail park, koji je izgrađen u rekordnom roku od 392 dana, rezultat je zajedničkog rada 76 kompanija i angažmana 1.055 radnika.

Na površini od čak 40 hiljada kvadratnih metara, Bišće Park će ugostiti mnoge poznate brendove, poput LC Waikiki, Pepco, Deichmann, NewYorker, Sport Vision, DexyCo, Techno Shop, Sinsey i mnoge druge. Tu će se također nalaziti supermarket lanca Fortuna marketi.

Osim širokog izbora trgovina, park će posjetiteljima ponuditi i mnoge svjetske sadržaje, te postati omiljeno mjesto druženja za sve generacije. Centralni trg, površine 1.000 kvadratnih metara, bit će središnje mjesto okupljanja, dok će preko 13 hiljada kvadratnih metara prodajnog prostora biti pokriveno brzim internet pristupom.

Investicija u izgradnju Bišće Parka iznosi oko 20 miliona KM, a iza ovog projekta stoje kompanija ANH Capital Investment te vlasnici kompanija “Petrol-P” iz Bihaća i “Leburić-komerc” iz Prnjavora. U samom centru će biti zaposleno oko 300 radnika, pružajući posjetiteljima ne samo priliku za šoping, već i za uživanje u raznovrsnim sadržajima i dobroj atmosferi.