Alma Ras, renomirani proizvođač donjeg rublja, manifestuje svoju društvenu odgovornost kroz mnoge inicijative, a sada je pokazala svoju predanost podrškom organizaciji “Think Pink”. Ova organizacija je posvećena podizanju svijesti o karcinomu dojke i promociji zdravlja žena. Alma Ras je donirala 15.000 KM udruženju Think Pink, omogućujući im nastavak pružanja potrebne podrške i resursa ženama kojima je to najpotrebnije.

“Ponosna sam na to što smo udružili snage s organizacijom Think Pink u njihovoj nesebičnoj misiji. Naša podrška nije samo simbolična, već je duboko ukorijenjena u našu posvećenost promicanju zdravlja i dobrobiti svake žene. Želimo aktivno promovisati važnost solidarnosti i podrške u zajednici. Zbog toga omogućujemo i našim kupcima da aktivno sudjeluju u podršci radu udruženja Think Pink. Kupovinom određenih proizvoda linije ‘Podrška koju volim’, odvajamo 1 KM za finansiranje rada udruženja. Ova inicijativa ne samo što pruža financijsku podršku, već gradi i zajedništvo te osnažuje svijest o važnosti brige o zdravlju”, izjavila je Nermina Kadrić, marketing menadžerica kompanije Alma Ras.

Nela Hasić, regionalna direktorica organizacije “Think Pink – zajedno smo jedno”, izrazila je zadovoljstvo ovim partnerstvom: “Saradnja sa kompanijom Alma Ras za našu je organizaciju izuzetno značajno strateško partnerstvo. Drago nam je da su u nama prepoznali partnera kada je u pitanju promocija ženskog zdravlja i podrška ženama oboljelim od karcinoma dojke i ginekoloških karcinoma. Sigurni smo da će naše zajedničke aktivnosti i donacija kompanije Alma Ras omogućiti još uspješniju borbu protiv karcinoma, a samim tim i spašavanje većeg broja ljudskih života. Zahvaljujemo se i građanima koji kupovinom u Alma Ras maloprodajnim objektima i web shopu pomažu nastojanja da oboljelim ženama pokažemo da nisu same i podržavaju naše zajedničke napore u ovom plemenitom cilju.”

Alma Ras trenutno sprovodi akciju prikupljanja starih grudnjaka za podršku borbi protiv karcinoma dojke. Stari grudnjaci će biti izloženi na Vilsonovom šetalištu u oktobru, mjesecu borbe protiv ove bolesti, kao simbol podrške ženama. Kupci mogu ostaviti svoje stare grudnjake u bilo kojoj Alma Ras poslovnici i dobiti 30% popusta na novi grudnjak.

Iz kompanije Alma Ras ističu: “Porodica je stub društva, a žena je stub porodice. Alma Ras zapošljava više od 1.000 žena i stalo nam je da zaštitimo tu istu ženu kroz organizovanu prevenciju bolesti, dok istovremeno podižemo svijest u javnosti.”

Ova inicijativa Alma Ras ponovo potvrđuje njihovo liderstvo u industriji i angažman u društvenoj odgovornosti. Njihova podrška raznim inicijativama, posebno onima koje podržavaju žene, naglašava njihovu predanost zajednici i brigu za kupce.