Amko komerc nastavlja svoju kampanju “Podijeli ljubav”, koja ima za cilj razbijanje predrasuda i podizanje svijesti o potrebama različitih kategorija u društvu, s naglaskom na humanitarnu podršku udruženjima i ustanovama. U sklopu priprema za Svjetski dan osoba s Down sindromom, koji se obilježava 21. marta svake godine, kampanja je usmjerena na podizanje svijesti o ovoj genetskoj varijaciji.

Kampanja potiče ljude da podrže osobe s Down sindromom tako što će tog dana nositi rasparene, šarene čarape, simbolizirajući različitost i jedinstvenost. Od 18. marta, “Savršene čarape” su dostupne u Amko marketima, a kupovinom istih podržavate rad Udruženja “Budi mi drug” Ilijaš. Poruke na ovim čarapama, poput “Koga briga”, “Tvoja briga”, “Savršeni na drugačiji način”, “Različiti”, “Šta je zaista važno”, pozivaju na promjenu percepcije i prihvatanje raznolikosti.

Minela Durmo, direktor marketinga Amko komerca, istakla je da su u izradu ovih čarapa utkane emocije, pažnja i želja da se svijetu pošalju snažne poruke podrške osobama s Down sindromom. Poziva sve da se pridruže kampanji, noseći različite čarape i postajući dio inicijative #podijeliljubav koja pokazuje da osobe s Down sindromom nisu same.