Radovi na izgradnji Južne obilaznice Mostara, koji dramatično mijenjaju perspektivu doline Neretve dok se uspješno probijaju kroz hercegovački kamen, trebali bi se privesti kraju ove godine, povezujući se s autocestom na Koridoru 5C. Ova moderna saobraćajnica nastavlja se intenzivno graditi, pri čemu su radovi na izgradnji mostarske obilaznice M6.1 i dionice Miljkovići-Rodoč – veze na M-17 u punom jeku, dijelom koji je podijelila širokobriješka kompanija Hering, čiji radnici ostvaruju dugo sanjanu priču.
Na ovoj dionici, posebno zahtjevnoj zbog terena, izgrađen je vijadukt “Marijanovića Draga” dug 200 metara, s visinom stubova preko 30 metara, što ga čini najzahtjevnijim objektom u svladavanju Kobilovače. Istovremeno, probijeno je brdo za izgradnju najvećeg tunela Novi u BiH, dugog 900 metara, koji se radi od ljeta 2022. godine. Radove izvode širokobriješka kompanija Hering i kompanija Azvirt iz Azerbejdžana, pod nadzorom domaćeg konzorcija IGH, Integra iz Mostara i Divel iz Sarajeva. Financiranje izgradnje tunela osigurano je kreditnim sredstvima Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), a radovi bi trebali biti završeni do kraja ljeta ove godine.
Paralelno s tim, radovi na izgradnji pristupne ceste Varda – Rodoč, započeti u decembru prošle godine, u punom su jeku. Ovi radovi, koji obuhvaćaju rekonstrukciju saobraćajnice u dužini od 2.700 metara, vrijedni su 2.480.400 maraka, a izvode ih građevinske kompanije Putovi d.o.o. Grude, u skladu s ugovorom sa Gradom Mostarom. Očekuje se da će biti završeni do kraja ove godine.